Pokemon Go! sadly became an illuminati game. Be aware, you won't kill your soul by accident playing with it. Hasn't been sold, nobody has played it in Japan,yet.
Isn't it too obvious, about the game Pokemon Go.

I suspect american government is in lead releasing this game. Being an actress & with my life experiences I can see things what other people can't see, I'm intuitive enough to read the back of  information they give out to civilians. With smell of suspicious news in this case, those who out to play in front of media got very similar energy as a group of gang stalkers. ---The people basicly kept by the government like the pets to live. I 'll tell you what it is all about next time I can. I also know those people are CIA related, and if you play download this game, you'll be controlled under the surveillance every minuites of your life from now on world wide. Not only that, when the right time comes, they can make you as their army to join their war without you knowing doing it. That's how I see with this game which I bet is true. --- Trust me, it's so hard for me to write this because I shouldn't be the one who reveal this in public. I'm just a girl and an actress!, you see. But nobody seems to notice and care this dangerous situations we live in.

NINTENDO is the world's first Japanese video game company we all respect. But sadly, I needed to  announce that Pokemon Go! is made as illuminati game that make all civilians to give in our rights and privacy, if you are willingly to welcome it.

Be aware, you won't kill your soul or others
by accident, playing with it .


ポキモンは数十年前に事件を起こしていたことを当時聞いていました。
そして悲しいことに、

ポキモンGO!はイルミナティーゲームになってしまったようです。

私達が誇る世界最初の日本
ビデオゲーム会社、それがNINTENDOですのにね。
今や誰だか判らない昨今の携帯アプリゲーム会社はNINTENDOなしではありえませんよ。
(宣伝です。私の素晴らしさも宣伝してみて下さい。^^) 

ポキモンGoはまだ日本では発売されないまま、まるで実験かのようにアメリカ先行発売をしたようですが、TV報道ではやけにゴリ押しをされているので、この動きで私としてはアメリカの情報機関が絡んでいる政府指導の誘導ゲームであると感じずにはいられないのです。

そして遊んでいる姿を報道に映させている人々が、私にはギャングストーカー達に似たエネルギーを感じさせるので、このゲームはアメリカ政府およびCIAが絡むものなのではないかと捉えています。であれば皆さんのいちいちの情報を盗まれて監視されてしまうのは勿論、それどころか

私が思うに、ゲームで遊んでいるだけのつもりでも偶然に自分の魂を殺してしまう、寿命が尽きる、
あるいは人様を殺めたりしてしまうなどの事象が現れるのではないかと思ってしまう次第です。

充分に危険性を考慮して頂きたいところです。

私は女優ですし
書きづらい内容なのに記述しておかねばなりません。そして今後は一度に書いていくかも知れません。今回は明日の記述と2回に分けるのですが。
 

これらのことは
私以外誰も気づかないようですし気にしていないようなので。 気づかなければ書く人もいないですからね、、。。


France Italy


Singpore Marina Bay Sands


 以下に記した表明は多数回に渡り私を真似盗用し泥棒を行うという深刻な問題に関してであり、これまでに数々の番組・CM・雑誌等々内で私が直接目撃をしたという証拠に加えて、私の関係者およびファンの方々からも多数同意見の報告を頂いている状況です。

 私のアイデイアを無断で盗用し真似し泥棒し、番組やCMに反映することで資金を動かす泥棒行為を止めて下さい。

 
更 にその盗用泥棒犯罪を隠蔽するためだけに悪意ある記事を主にYahooへ掲載し、掲載写真たちをも工作改竄してYahooのTOPに NegativeCampaignを表し、勝手に関連させる人物たちやYouTube、サクラブロガー、某掲示 板、やらせ検索、やらせ検索数、やらせ検索言葉などを用いて集団で私へのマイナスイメージ過小評価ネガティブキャンペーン・FalseRumorを繰り返 しながら繰り広げる陰謀工作なConspiracy行動もStop止めて下さ い。

 私の特徴を真似しパクリ盗用をし、引用して偽の姿を作り仕事に引用するのも止めて下さい。
 私の真似をしてパクリを繰り返すことはすなわち私を高評価しているからであり、つまりネガキャンをすること自体が辻褄の合わない陰謀だということを表しています。
 私の本来の姿を、「妬嫉」により集団で正反対に湾曲しそれを公に記述することは営業妨害であり犯罪です。此処で記述することは全て真実である故、この真実を曲げる事は著作権侵害であり犯罪です。
 今後の犯罪行為は一切中止しご自重下さい。


フィヨルド・北欧、Scandinaviaスカンディネービア白夜の景色。 私の藍色コバルトブルー。~

こちら一時期の日焼け編 
いちいち説明を書かせないで頂きたい。バングラ人ではないので地黒ではありません。 
書いておきますが私の真似などは出来ないので試みないのが身の為ですよ。 それらの勘違いパクリな思いは刀となりそちらへ返り、そちらが怪我をするだけです。) 
 


photo_20160525044251d9b.jpg


Canと着物 026
Copyright © 石原真理絵     “ふわっとした瞬間”. all rights reserved.