He is down to earth, not a playboy kind. He was not into 'Hollywood' stuff. So was I. 彼は’ハリウッド’に興味はありませんでした。私も、なのです。


He was not into 'Hollywood' stuff, had many other interests in his life、

He didn't mind about 'fame'

Acting was just 'happened' 'cause his mother was in industry..

and I absolutely understood it, because I was not into 'it', either. Just like shooting and 'acting'...


He was down to earth, that he is not a playboy kind, at all.

That was the thing I loved him about the most,

He was not fake、He is 「REA」L, He is a sincere person... ^:^


彼は’ハリウッドに興味は無かったんですよ、人生の中で他に沢山の興味があったんです。「名声」なども気にしなかったです。

演技もお母さんが芸能界にいた影響でただ始まっただけでした。


私にはすごく理解出来ましたね、私もただ演技だけを偶然に始めただけでしたから。。。


彼は地に足が着いているタイプで全然プレイボーイではないのです。

それが一番私が大好きな部分でもありましたが。 ^:^


彼は偽物じゃなくて「本物」。 誠実な人なんです。 ^:^


やっぱり硬派な人が良い。~ ~ ^:^



Copyright © 石原真理絵     “ふわっとした瞬間”. all rights reserved.